Η Μελίνα Ασλανίδου ερμηνεύει με την αγαπημένη σε όλους χροιά της το «Ζω Τη Ζωή», μία μοναδική σύνθεση του Γιώργου Θεοφάνους με στίχους του Θάνου Παπανικολάου και μας χαρίζουν ένα ξεχωριστό τραγούδι για καλό σκοπό, που κυκλοφορεί από την Panik Records
Το «Ζω Τη Ζωή» δημιουργήθηκε για τους σκοπούς της καμπάνιας «Ζω Τη Ζωή Μ’ Ένα Τραγούδι», που υλοποιείται από την Πανελλήνια Ένωση Αγώνος κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ.) σε συνεργασία με την Panik Records και υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας (Ε.Δ.Ε.). Οι δημιουργοί και η ερμηνεύτρια συμμετέχουν αφιλοκερδώς.
Ο καταξιωμένος συνθέτης Γιώργος Θεοφάνους, γνωστός για την προσφορά του προς τα παιδιά, δημιούργησε για τις ανάγκες της καμπάνιας μία σύνθεση γεμάτη θετική διάθεση, αισιοδοξία και φως, που ο Θάνος Παπανικολάου «έντυσε» με λέξεις και η Μελίνα Ασλανίδου «ντύνει» με την εκπληκτική ερμηνεία της. Το «Ζω Τη Ζωή» μεταφέρεται και στις οθόνες μας, μέσα από ένα εξίσου positive vibes και κινηματογραφικό music video, που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Παπαβασιλείου.
Το «Ζω Τη Ζωή» είναι το μουσικό όχημα της καμπάνιας «Ζω Τη Ζωή Μ’ Ένα Τραγούδι», που απώτερο στόχο έχει τη βελτίωση της ζωής των ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1. Στην Ελλάδα, περισσότερα από 150 παιδιά ετησίως διαγιγνώσκονται με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1, αριθμός που φαίνεται να αυξάνει συνεχώς, ενώ παγκοσμίως, σύμφωνα με την Διεθνή Ομοσπονδία Διαβήτη (IDF), ο αριθμός των διαγνωσμένων παιδιών και εφήβων υπερβαίνει το 1,1 εκατομμύριο.
Τα έσοδα από το τραγούδι θα δοθούν από την Panik Records για τη χρηματοδότηση ενός ερευνητικού προγράμματος για τη νόσο, το οποίο έχει ήδη αποσταλεί από την Π.Ε.Α.Ν.Δ. στους αρμόδιους φορείς και θα εστιάζει στη διάγνωση, την πρόληψη, τη φαρμακολογία (νέες τεχνικές ινσουλινοθεραπείας), τη γενετική, την επιδημιολογία, την θεραπευτική αντιμετώπιση και τις επιπλοκές (πρόληψη, μηχανισμοί, επιδημιολογικά δεδομένα) της.
Τόσο το τραγούδι, όσο και το ερευνητικό πρόγραμμα, παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο «Σεράφειο» του δήμου Αθηναίων, τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, όπου όλοι οι συντελεστές της καμπάνιας μίλησαν για τον σπουδαίο σκοπό της.